• Thuiswedstrijden op 10 oktober afgelast

Het bestuur van SV Marken heeft besloten om alle thuiswedstrijden die gepland staan voor zaterdag 10 oktober 2020 af te gelasten.

Ook op Marken neemt het aantal personen dat positief getest is op het COVID-19 virus flink toe de laatste tijd. Bovendien hebben we veel schoolgaande leden die in contact komen met mensen uit gebieden met een momenteel hoge besmettingsgraad.

Het afgelasten was geen makkelijke keuze, maar het bestuur acht deze noodzakelijk gezien de omstandigheden. De gezondheid van iedereen staat uiteraard veruit op nummer één.

De wedstrijden van 10 oktober zullen op een latere datum worden ingehaald, indien mogelijk zal dit waarschijnlijk 14 november zijn, maar zekerheid zal hier later over komen.

De trainingen blijven vooralsnog wel doorgaan, uiteraard met de strikte maatregelen die al genomen zijn.

Bestuur SV Marken