• SV Marken verslaat OSV in oefenwedstrijd

Onder natte en winderige omstandigheden heeft SV Marken gisteren de tweede oefenwedstrijd van het seizoen in winst om weten te zetten. Waar zaterdag met 5-1 werd verloren bij Eemdijk werd nu OSV met dezelfde cijfers verslagen.

Voor rust kwam SV Marken op een 2-0 voorsprong door goals van Sebastiaan Peereboom en Kevin Giele, waarna OSV iets terugdeed in de score. Met 2-1 werd de rust bereikt.

Na de thee, met de harde wind in de rug, breidde SV Marken de score uit. Via goals van Leon Schipper en Ramon Visser werd het 4-1, waarna Kevin Giele het slotakkoord vanaf elf meter bepaalde, 5-1. Aan beide kanten vielen nog kansen te noteren, Yort Willems stopte bijvoorbeeld een penalty van OSV, maar aan de stand veranderde niets meer.

Zaterdag speelt SV Marken de eerste bekerwedstrijd van het seizoen, wanneer zondag eersteklasser VV Assendelft op bezoek komt. Aanvang is 14:30 uur. Aansluitend is vanaf 17:00 uur de huldiging van Kelly Zeeman, onze Europees kampioene. Kortom, het belooft een mooie dag te worden! Komt allen!