• SV Marken onderuit in eerste oefenwedstrijd

In de eerste oefenwedstrijd van het seizoen 2017 – 2018 heeft SV Marken met 5-1 verloren van hoofdklasser VV Eemdijk. In de eerste wedstrijd onder leiding van de nieuwe trainer Tijs Schipper kwam SV Marken prima uit de startblokken. Via een goal van Leon Schipper kwam het zelfs op een 0-1 voorsprong in de negende minuut. Hierna hielp SV Marken de ‘Diekers’ min of meer in het zadel door een aantal simpele goals tegen te krijgen. Via Deen van Embricqs (twee keer), Jordie Huijgen en Maikel de Harder was het bij rust 4-1.
    Evert Brouwers maakte vlak na rust de 5-1, na een aanval over de linker kant. Aan de score veranderde hierna niets meer. Al met al een nuttige eerste oefenwedstrijd tegen een goede ploeg die komende zaterdag aan de competitie begint.

Komende woensdag oefent SV Marken thuis tegen OSV, aanvang is 20:00 uur.