• Sponsordag 16 maart 2019

Zaterdag 16 maart jl. was SV Marken gastheer voor onze belangrijke en zeer gewaardeerde sponsors.

Alle sponsors hadden een uitnodiging gekregen en een groot aantal had hier, tot onze grote vreugde, gehoor aan gegeven. De sponsors die wij dit jaar mochten verwelkomen waren (in willekeurige volgorde):

Doelen Coach Service B.V.

Klaver Souvenirs

Stubowa

Tom Veerman Schilderwerken

Bouwbedrijf Arnold Uithuisje

Noordam Vermogensbeheer

Restaurant Land & Zeezicht

KJ Tromp B.V.

KBK Bouw B.V.

Schildersbedrijf Kees Vlasbloem

C. Lodder B.V.

VHC Jongens B.V.

Beauté pour Vous

Anita’s Lingerie

Peter Beets Aannemer

Your Travel Agent Leona de Waart

JH Stucadoors

Stiho Bouwmaterialen

Aannemers- en schildersbedrijf Kouwenoord

Helaas was onze huidige hoofdsponsor Bouwgroep Buitenhuis op het laatste moment verhinderd en kon niet aanwezig zijn. Wij willen Willem Breedijk van Bouwgroep Buitenhuis hartelijk bedanken voor het hoofdsponsorschap sinds seizoen 2012-2013!

Vanaf het komende seizoen 2019-2020 zal KJ Tromp B.V. de nieuwe hoofdsponsor van SV Marken zijn. Hartelijk dank hiervoor!

Om 13.30 uur werden de sponsors ontvangen, waarna ze werden meegenomen naar de commissiekamer. Hier informeerde onze hoofdtrainer, Ronald Dooijeweerd, hen over de te volgen tactiek voor de wedstrijd van ons eerste elftal tegen FC Blauw Wit/Beursbengels. Tevens werd hen hier een kop koffie aangeboden met een heerlijk Marker cakeje.

Om half 3 was het tijd om de wedstrijd van SV Marken tegen FC Blauw Wit/Beursbengels te bekijken. Na een spannende wedstrijd maakte SV Marken in de laatste minuut de gelijkmaker; de wedstrijd eindigde in 1-1.

Na afloop van de wedstrijd werden de sponsors weer uitgenodigd in de speciaal ingerichte lounge hoek. Zij mochten dit keer de ‘Man of the Match’ kiezen en kozen bijna unaniem Tijs Klaver.

Hierna kon men nog nagenieten in de kantine tijdens de derde helft, onder het genot van een hapje en een drankje en het welbekende rad van avontuur.

Voor SV Marken was het een zeer geslaagde dag. Wij willen de aanwezige sponsors bedanken voor hun komst en hopen hen op de volgende sponsordag weer te mogen ontmoeten.