• Het eind van het seizoen komt er weer aan, en daarmee dus ook weer de periode van overschrijvingen.

Wil je lid worden van SV Marken, zowel actief als passief is mogelijk, wil je onze club verlaten of wil je van actief lid passief lid worden, laat dit dan weten aan de wedstrijdsecretaris van SV Marken. Dit kan door middel van het ledenmutatieformulier. Dit kan je downloaden van de site, via onderstaande knop. Op die manier is duidelijk wat voor wijzigingen er zijn.

Let wel, dit geldt dus ook voor spelers die komen en gaan, waarvan dit wel bekend is, maar niet officieel is aangegeven bij de wdstrijdsecretaris!

Essentieel bij een overschrijving zijn namelijk de KNVB lidnummers (indien van toepassing) en de geboortedata, in combinatie met de club waar betreffende speler vandaan komt. Zonder deze data kan de overschrijving niet plaatsvinden!

De deadline voor overschrijvingen is vastgesteld op zaterdag15 juni, 23:59 uur.

Ledenmutatieformulier