• Nieuw langs de lijn: Bestratingsbedrijf Hennephof & Jonk B.V.

Wij zijn dankbaar en trots om deze naam langs de lijn te hebben hangen.

Bestratingsbedrijf Hennephof & Jonk B.V. is in 1974 opgericht en combineert jaren vakkennis aan de voortdurende drang om vooruitstrevend te zijn. Hennephof & Jonk verricht werkzaamheden op het gebied van straatwerk, grondwerk en rioleringswerk. Om elke klus vakkundig te kunnen realiseren beschikken wij naast de vakkennis van onze medewerkers, over goed onderhouden materieel om snel en efficiënt te werken. Ons werkgebied strekt zich uit van Amsterdam naar Alkmaar naar Enkhuizen. Heeft u een uitdagende opdracht? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Onze opdrachtgevers zijn particulieren, bedrijven, verenigingen en vooral gemeenten en overheidsinstellingen.

De eigenaar van dit bestratingsbedrijf is een bekende van de club. Patrick Leeflang was jarenlang de leider van de verdediging van ons eerste elftal.

Voor meer informatie: www.hennephof-jonk.nl

Patrick, bedankt dat je onze mooie club wilt sponsoren!