• Medewerkersavond weer succes

Gezellige medewerkers avond

Elk jaar worden alle vrijwilligers van de sv Marken uitgenodigd. Dit om hen te bedanken voor hun bijdrage gedurende het afgelopen jaar, want zonder onze vrijwilligers is het bestaan van SV Marken niet mogelijk.

Nadat de voorzitter iedereen had welkom geheten en een gezellige avond toewenst werd als invulling van de avond de quiz gespeeld, welke voor het 70 jaar bestaan was gemaakt. Menigeen beet zich vast in de vragen over de historie, de wedstrijd Marken – FC Den Haag in 1986 in het “grote” KNVB bekertoernooi en over het SV Marken van het heden.

Vervolgens werden er een aantal personen in het zonnetje gezet; Chris Moenis werd bedankt voor zijn jaren lange inzet als wedstrijd secretaris en Willy de Weijze-Teerhuis en Eefje Schipper-Visser voor hun jarenlange bijdrage als lid van de kantinecommissie. Allen waren jammerlijk verhinderd om op de medewerkersavond aanwezig te zijn. Daarnaast bedankte de voorzitter een groot aantal “jeugdigen” voor hun bijdrage in de diverse project groepen zoals de bazar, met als slot een feest avond en de projectleden voor de organisatie van de memorabele feestweek “70 jaar sv Marken”. Ook de jeugdscheidsrechters werden genoemd als voorbeeld voor de vrijwilligers.

Het slot van de avond werd muzikaal omlijst, de aanwezigen werden in de uitnodigen verzocht om hun favoriete LP ( de voorloper van de CD) uit de kast te halen en mee te nemen. Enkelen hadden dit ook gedaan en een ware run op de LP’s bij de discohoek was het resultaat. Van Fats Domino tot U2 klonken de geluiden, gezellig werd er mee gezongen en gedanst tot het einde van de avond.