• Medewerkersavond ff anders

Al vele jaren houdt sv Marken een gezellige avond voor haar medewerkers en vrijwilligers. Daar stoppen we ook absoluut niet mee.

Maar na jaren de avond in de maand februari of begin maart op de agenda te zetten zijn we, na geluiden van de medewerkers, van mening om deze avond in een andere periode te houden, en met een andere invulling.

Binnen het bestuur denken we dat we aan het einde van het seizoen dit moeten gaan doen, in 2019 is dat op  22 juni.

Wij denken dat we dan een andere invulling kunnen geven, daar we dan ook van het beun gebruik kunnen maken in verband met mogelijk goed weer, wat bijvoorbeeld de mogelijkheid geeft om te gaan bbq-en en of buitenactiviteiten te ontplooien.

Ideeën hiervoor zijn uiteraard van harte welkom.

Wij hopen zo aan de geluiden van de vrijwilligers gehoor te geven en de medewerkers avond weer een boost te geven.

Bestuur SV Marken