• Livestream SV Marken 1 - ASV Arsenal 1

Vanwege de nieuwe Covid-19 regels die de regering afgelopen maandag heeft ingesteld mogen er geen toeschouwers aanwezig zijn bij alle sportwedstrijden in Nederland. Dit houdt dus in dat er morgen (3 oktober 2020) geen toeschouwers kunnen worden toegelaten bij alle wedstrijden die op ons sportcomplex worden gespeeld. Als bestuur van SV Marken snappen we dat dit zeer vervelend is, maar we hebben ons er aan te houden. We hopen dan ook dat een ieder zich aan deze regels wil, gaan en kan houden door niet naar ons sportcomplex te komen.

Om de supporters tegemoet te komen gaan we morgen iets unieks doen in de geschiedenis van SV Marken. Samen met MES Marken heeft SV Marken de handen ineengeslagen door een livestream van de wedstrijd te gaan maken. Dit houdt in dat via het YouTube kanaal van MES Marken een stream zal worden doorgegeven met livebeelden van de wedstrijd SV Marken 1 – ASV Arsenal 1. Deze stream zal om circa 14:00 uur open gaan.

Een en ander is wel onder voorbehoud van het weer, want bij flinke regen kan het doorgeven van de beelden niet doorgaan, omwille van de apparatuur. IJs en weder dienende dus, of in dit geval wind en regen dienende. Maar laten we hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn!

De exacte link naar de livestream zal zaterdag 3 oktober via de social media kanalen van SV Marken bekend worden gemaakt.

Bestuur SV Marken en MES Marken