• Kick-off seizoen 2023/2024 jeugd SV Marken

Zaterdag 2 september was het weer tijd voor de seizoens kick-off voor de jeugd van SV Marken. Bijna alle kinderen van de mini's tot en met de JO13 hebben op deze zonnige ochtend meegedaan met verschillende spellen en activiteiten.

Zoals vanouds werd de kick-off weer vakkundig begeleid door Aram, met assistentie van Damian. Op hun geheel eigen enthousiaste wijze werden de kinderen uitgedaagd om hun stinkende best te doen om de verschillende onderdelen goed af te ronden, met vooral veel lol en spelplezier. De trainers van de teams assisteerden ondertussen bij de spelbegeleiding en het opstellen en opruimen van de materialen.

Een aantal spellen is onder dit stuk op de foto's te zien. Zo was er voetbal-honkbal, voetbal-petanque, bubbelvoetbal en voetbal-sjoelen.

Aan het eind van de kick-off werden er nog korte onderlinge wedstrijdjes gespeeld, waarna met een prijsuitreiking de ochtend werd afgesloten. Iedere leeftijdscategorie won hierbij een troffee.

Wederom moet gezegd worden dat deze kick-off niet mogelijk was geweest zonder vrijwilligers. Daarom willen we de trainers en het barpersoneel bedanken voor hun inzet, maar natuurlijk bovenal ook onze jeugdleden.

Sportieve groeten,

SV Marken Jeugdcommissie