• Jan Schipper overleden

In memoriam Jan Schipper

Vanmorgen bereikte ons het droevige bericht dat ons lid, oud-speler, oud-trainer en voormalige jeugdcoördinator

Jan Schipper

plotseling is overleden.

Jan heeft heel veel voor SV Marken betekend. Hij was een begenadigd en technisch begaafde speler die na zijn Volewijckers periode weer terug bij SV Marken kwam voetballen.

Na zijn actieve spelersloopbaan heeft hij ook, tijdens de Hoofdklasse-periode, ons eerste elftal getraind. Verder was hij trainer van het hoogste jeugdelftal.

De laatste jaren was Jan zeer actief voor de jeugd. Hij was als jeugdcoördinator heel vaak op en langs onze velden te zien om de trainingen van de jeugd te bekijken en onze trainers te adviseren.
    In verband met zijn gezondheid moest hij deze activiteit helaas staken.

Op zondagen was Jan, samen met zijn vrouw, ook nog vaak actief op onze Jeu des Boules baan.

Wij als vereniging missen een lid en persoon die SV Marken heel hoog in het vaandel had staan en die, als zijn gezondheid het toe liet, altijd de wedstrijden van het eerste elftal bezocht.

Wij wensen zijn vrouw , kinderen en familie heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

Bestuur SV Marken