• Geen publiek toegestaan bij de wedstrijden om de Regio Cup

Helaas is het niet toegestaan om publiek toe te laten bij de te spelen wedstrijden om de Regio Cup.

De KNVB en het NOC/NSF hebben hier richtlijnen voor opgesteld, deze worden door SV Marken uiteraard opgevolgd.

In letterlijke zin staat onderstaande passage als antwoord op de vraag of er publiek aanwezig mag zijn:

Op sportaccommodaties zijn alle personen welkom die een rol hebben bij het organiseren van trainingen en/of wedstrijden. Publiek en ouders mogen zowel binnen als buiten niet op de accommodatie aanwezig zijn. Uitzondering hierop zijn ouders/ verzorgers die vervoer naar uitwedstrijden verzorgen in verband met de KNVB Regiocup. Zij vallen onder teambegeleiding en mogen dus op de sportaccommodatie aanwezig zijn.

Het is niet anders...

Voor de spelende teams zijn wel kleedkamers beschikbaar.

Meer info over veelgestelde vragen over de Regio Cup kunt u vinden via onderstaande link naar de site van de KNVB:

Veelgestelde vragen | KNVB

Bestuur SV Marken