• Nieuwe sponsor: Deen Marken

Niet weg te denken op Marken en juist daarom nu ook sponsor van SV Marken!

Nieuw langs de lijn, het mooie reclamebord van Deen Marken. Daarnaast sponsort Deen Marken ook een deel van de prijzen van “Het Rad van Avontuur”, welke na elke thuiscompetitiewedstrijd door de tombolacommissie wordt verzorgd.

Deen Marken wil door middel van deze sponsoring speciale aandacht vragen van de Marker bevolking. Naast het feit dat de winkel onmisbaar is voor vele bewoners, biedt zij ook werkgelegenheid aan veel Markers. De levensvatbaarheid van Deen Marken is afhankelijk van de eigen bevolking. Laten we hier allemaal aan meewerken door onze boodschappen gewoon op Marken te doen!

Meer informatie over Deen Marken is terug te vinden op: www.deen.nl en op Facebook DEEN Supermarkten (Marken).

Deen Marken hartelijk dank dat jullie onze mooie sportvereniging willen sponsoren!