• Nieuwe bordsponsor: Amanda Peijters van The Travel Club

Nog een nieuwe sponsor langs ons hoofdveld is Amanda Peijters van The Travel Club. Wij zijn heel blij dat ook zij onze club een hart onder de riem steekt!

Amanda Peijters werkt inmiddels 4  jaar als zelfstandig reisadviseur. Daarvoor is zij jarenlang manager geweest bij een reisbureau in Monnickendam

Met 22 jaar reisbureau-ervaring en veel vakkennis gaat ze elke uitdaging aan om naar aanleiding van uw vakantiewensen de beste reis voor u te vinden en/of samen te stellen.

Haar persoonlijke passie is het maken van cruises, waarbij je veel ziet van de wereld en ook heerlijk wordt verwend. Zij kan u helpen met het maken van de juiste keuze qua rederij en vaargebied. Maar natuurlijk kunt u ook bij haar terecht voor alle soorten vakanties, waarbij uw wensen centraal staan.

Meer informatie:

Amanda Peijters