• Kampioenswedstrijden jeugd zaterdag 9 december

Zaterdag 9 december a.s. kunnen maar liefst 3 jeugdteams kampioen worden op Marken.

Dit betekent niet 1 kar door Marken, maar mogelijk drie keer feest.

Om 9.30 uur spelen onze jongste pupillen, JO8-1, hun finalewedstrijd tegen de leeftijdsgenootjes van Beemster. Beide teams hebben tot nu toe alle wedstrijden gewonnen. Kortom voor de spelers van trainers Patrick Boes en Nico Kes een echte kampioenswedstrijd.

Om 11.00 uur speelt de JO13-1 tegen WSV 1930 JO13-2. Team van trainers Arnold Teerhuis, Erik Teerhuis en Michael Visser staat bovenaan en speelt tegen de nummer twee van de ranglijst. Bij een gelijkspel of overwinning is het kampioenschap een feit voor onze pupillen.

Om 14.30 uur speelt de JO19-1 haar laatste competitiewedstrijd in de najaars-competitie tegen HSV JO19-2. De junioren, onder leiding van trainer Gert Jan Kamstra, hebben nog 1 punt nodig om het kampioenschap definitief binnen te halen.

Namens de jeugdcommissie wensen wij de spelers en trainers veel succes aanstaande zaterdag. Hoe leuk zou het zijn als onze jeugd aangemoedigd wordt door veel toeschouwers?!