• Haal geld op voor de vereniging met de Rabo FietsSponsortocht

Op zaterdag 10 juni 2017 organiseert Rabobank Waterland en Omstreken samen met Toerclub en Wielervereniging Volendam een grote fietstocht door Waterland en Omstreken: de Rabo FietsSponsortocht. Als klant van Rabobank Waterland en Omstreken kan SV Marken hieraan meedoen. Voor maximaal tien leden ontvangt de vereniging €25,- per persoon. Met tien fietsende deelnemers kunnen we dus zo maximaal € 250,- bij elkaar fietsen voor de clubkas.

Er zijn drie routes, van zo'n 35 km lang, met diverse stempelposten en de mogelijkheid om tussenstops te maken. Starten kan in Purmerend, Westbeemster, De Rijp, Ilpendam, Oosthuizen en Edam.

Om dit bedrag bij elkaar te fietsen, zijn we op zoek naar mensen die aan deze fietstocht mee willen doen om dit bedrag op te halen.

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar sponsoringsvmarken@gmail.com. Aanmelden kan t/m 18 mei.