• Sponsordag en foto van de maand

Zaterdag 1 april vond de sponsordag plaats bij SV Marken. Een aantal sponsors waren op deze dag afgekomen. De sponsoren werden ontvangen in de bestuurskamer en werden voorzien van koffie met gebak. Vervolgens werden ze uitgenodigd om bij de wedstrijd bespreking aanwezig te zijn. Zo konden ze de te volgen tactiek beluisteren; hoe HBOK te verslaan.

Na de wedstrijd was er tijd voor ontspanning met een versnapering en konden de onderlinge contacten aangetrokken worden. Tot slot werd de foto van het eerste elftal  aan de hoofdsponsor overhandigd.

Ook werd diezelfde dag een nieuwe rubriek in het leven geroepen: de foto van de maand. Onze huisfotograaf Jan Pieter Schouten maakt van (bijna) iedere wedstrijd van Marken 1 prachtige actiefoto’s. Eén van deze foto’s is uitgeroepen tot foto van de maand en gesponsord door onze subsponsor Kees Tromp. Om 17.30 uur is de foto onthuld. De foto draagt bij aan een stukje versiering in de kantine en natuurlijk voor de sponsor een stukje promotie en naamsbekendheid. Naast verfraaiing van de kantine en naamsbekendheid voor de sponsor: voor de spelers van het eerste een mooie gelegenheid om zichzelf, sportief gezien, van hun beste kant te laten zien.

Voor de volgende foto van de maand zoeken we nog een sponsor. Wil je de volgende foto van de maand sponsoren? Neem dan contact op met Jan Commandeur