• Ouderavond jeugd dinsdag 8 november 20.00 uur

Het bestuur en de jeugdcommisie van SV Marken wil graag met alle ouders van onze jeugdleden in gesprek over wat er op dit moment speelt binnen de vereniging en de toekomstige ontwikkelingen. Met name het kunstgras is op dit moment een actueel onderwerp.

Daarom organiseren we een ouderavond op dinsdag 8 november a.s. om 20.00 uur in de kantine van SV Marken.

Enerzijds willen we erachter komen wat er leeft onder de jeugd (en hun ouders) en anderzijds met elkaar in gesprek gaan over een aantal onderwerpen.

De onderwerpen die deze avond aan bod komen:

• Bestuurlijke zaken
    • Kleding
    • Vrijwilligersbeleid
    • KNVB nieuwe pupillen voetbalvormen
    • Kunstgras

Mocht u zelf over een onderwerp willen praten, dan vragen wij u vriendelijk om vooraf deze vraag naar bestuur@svmarken.nl te mailen zodat wij ons hierop kunnen voorbereiden.

Meer informatie staat in de brief die het bestuur en de jeugdcommissie aan alle ouders heeft gericht. Alle ouders van onze jeugdleden hebben inmiddels via de trainers/leiders de brief ontvangen.

Graag zien we alle ouders van onze jeugdleden op dinsdag 8 november a.s.

Verenigen doen we samen, samen zijn we de vereniging en de jeugd is de toekomst: dus u komt toch ook?