• Bedrijfsleider Deen bezoekt SV Marken

De Deen Jeugdsponsoractie is alweer zo'n twee weken van start. In het kader van deze actie heeft de bedrijfsleider van Deen Marken zaterdagochtend 8 oktober een bezoek gebracht aan SV Marken. Iedere week ontvangen de deelnemende verenigingen producten van Deen. Deze week bracht de bedrijfsleider van Marken zelf de producten naar SV Marken. Hij bracht voor alle jeugdleden een presentje mee: spaakverlichting voor op de fiets, zodat de jeugd veilig de weg op kan.

De thuisspelende teams hebben een doosje ontvangen, de andere teams kunnen hun doosje ophalen in de commissiekamer. De jeugdleiders en -trainers van de teams hebben hierover inmiddels een mail ontvangen.

Als dank voor de producten die we iedere week krijgen, zullen enkele talenten van SV Marken binnenkort hun kunsten vertonen bij de Deen op Marken. Houd het nieuws en social media in de gaten, meer info volgt.

En vergeet niet om zoveel mogelijk munten te verzamelen voor SV Marken en in de daarvoor bestemde koker te doen in de Deen op Marken.