• SV Marken 3 – RKAV Volendam 6 2-7

5-03-2016 Aanvang 15:15

Spelers: Uithuisje, J van Altena, PA van Altena (aanvoerder), R van Altena, D Boes (speler-coach), D Boes (die van Suus), M Boes, Groot, Della Guardia, Moenis, Nieuwenhuizen, Roos, Teerhuis, Zwiers.
    Wedstrijdverslagen zijn altijd een stuk minder leuk om te maken na een verliespartij. Vandaar dit keer dus een korter bericht.
    Uit hadden we tegen dit elftal van Volendam al verloren (al stond het halve tweede bij ons in het veld) en helaas waren we ook vandaag kansloos tegen het keurkorps uit Volendam. Alhoewel… het was toch vooral 1 speler die het verschil maakte deze wedstrijd. Deze spits genaamd Kees (Kwakman, Tol, Tuijp, wie zal het zeggen?) wist maar liefst 6 keer ons doel te vinden. Wat Marken 3 vandaag ook probeerde, deze jongen was niet af te stoppen.
    Marken wist gelukkig nog wel de eer te redden door twee keer te scoren. Eenmaal vond M Boes het net en de andere goal kwam van de voet van Teerhuis. Deze twee goals waren voor Marken de enige twee lichtpuntjes in een verder teleurstellend verlopen wedstrijd. Snel maar vergeten en op naar de wedstrijd van 19 maart.
    Uw Reporter