• Winst in Groningen

SV Marken heeft ook de tweede oefenwedstrijd in winst omgezet. In Groningen werd met 1-6 gewonnen tegen The Knickerbockers.
    Op het mooie speelterrein van VV de Vogels in Groningen werd de oefenpot gespeeld. Voor rust zette Serdal Suvacki met twee goals de ruststand op het bord. Na rust maakten Guido Boes (wereldgoal), Rene Commandeur, Jeffrey Veerman en nogmaals Suvacki de vier overige goals. In blessuretijd scoorde de Groningers (een dikke meter off side) de 1-6. Nadien werd de dag vervolgd met een voetbalquiz (die werd gewonnen door de elftalleider, nipt voor Ramon Visser en Jeroen Haarsma), een diner en een paar drankjes in de gezellige binnenstad van "Grunn".

Dinsdag volgt de laatste oefenwedstrijd thuis tegen Hellas Sport (19.30 uur). Vervolgens wordt er gebekerd uit tegen Purmersteijn (zaterdag, 14:30 uur), thuis tegen Zouaven (woensdag 25 augustus 19:30) en tegen Zwaluwen '30 (zaterdag 28 augustus 14:30).