• SV Marken verslaat AFC zaterdag in oefenwedstrijd

Vanwege de algehele afgelasting in West 1 speelde het eerste elftal van SV Marken afgelopen zaterdag een oefenwedstrijd bij zaterdag tweedeklasser AFC in Amsterdam Zuid. Om 14:30 uur werd er afgetrapt op het kunstgras van Sportpark Goed Genoeg. Na een voortvarend begin stond het binnen vijf minuten al 0-2 voor SV Marken. Met een 1-3 stand gingen beide ploegen aan de thee. De tweede helft gaf een vergelijkbaar beeld want na zes minuten was de stand opgevoerd naar 1-5. Hierna kwam AFC nog goed terug tot 4-5 waarmee de eindstand ook meteen bepaald was. Voor SV Marken scoorden Daan Schüszler, Kevin Giele (2), Guido Boes en Ramon Visser.
    Na afloop werden spelers en begeleiding van SV Marken verrast door AFC in de vorm van een lekkere kop snert, wat gezien de temperaturen buiten een passend aanbod was. Deze ging er prima in, waarvoor nog de hartelijke dank!

Dinsdag a.s. speelt SV Marken weer een oefenwedstrijd, ditmaal tegen het eens roemruchte De Volewijckers uit Amsterdam Noord. Op het kunstgras wordt daar om 20:00 uur afgetrapt. De Marker spelers en begeleiding vertrekken dan om 18:45 uur vanaf het sportcomplex.

Zaterdag 5 februari speelt SV Marken voor de competitie de thuiswedstrijd tegen VVA´71. Aanvang is, zoals te doen gebruikelijk, 14:30 uur.
    Bij een afgehele afgelasting speelt SV Marken die dag een oefenwedstrijd bij WVHEDW in Amsterdam Oost, op kunstgras. Aanvang daar is dan ook 14:30 uur.