• Nipte nederlaag Marken

De derde poule wedstrijd in de beker, tegen zaterdag Hoofdklasser Zwaluwen '30 uit Hoorn, heeft Marken een 0-1 nederlaag opgeleverd. Voor rust scoorde Niels Joren de enige goal van de wedstrijd. Het bekeravontuur is hierdoor voorbij.
    Net als afgelopen woensdag tegen zondag Hoofdklasser De Zouaven beet Marken prima van zich af tegen een tegenstander die een niveau hoger speelt. Met name in de tweede helft had Zwaluwen '30 daar problemen mee. Het enige wat Marken na liet was om af te drukken voor de goal. Kansen werden er echter voldoende gecreëerd, zodat er positief vooruit kan worden gekeken naar de openingswedstrijd in de Eerste Klasse waarin Marken haar rentree maakt sinds het seizoen 2005-2006.

De bus vertrekt zaterdag om 12:00 uur naar Nieuwegein, waar om 14:30 uur wordt afgetrapt tegen Geinoord. Voor slechts EUR 5,= kunt u meerijden om de mannen aan te moedigen.

Marken:
    Sombroek, Schüszler ('65 Commandeur), Plat, Haarsma ('65 Brommersma), Honingh, Leeflang, Visser, van Moerkerk, Veerman, Suvakçi, Giele ('75 Boes).