• Marken vermaakt publiek!

Nadat vorige week het eerste elftal het publiek niet bepaald had verwend, hebben de mannen van Martin Boes dit zaterdag tegen ZCFC aardig goed gemaakt.
    De gehele wedstrijd was Marken de betere ploeg. Het probleem zat hem echter in het afmaken van het overwicht. En zo kon het dat ZCFC met een (mooi) zondagsschot op 0-1 kwam. Dat was ver tegen de verhouding in, maar ja je moet scoren om te winnen.
    Maar met de rust was de orde alsnog hersteld. Een mooi schot van Nahom Araya en een kopbal van Tijs Klaver bezorgden SV Marken een 2-1 voorsprong.
    Na de rust kwam Marken al snel via Nick Tuijp, na een mooie aanval, op 3-1. In het laatste deel nam Marken serieus afstand. Patrick Leeflang kopte ook uit een corner raak en Michiel Appel maakte vervolgens een fraaie 5-1. En hiermee werd ZCFC nog aardig gespaard. Een dubbele score was best mogelijk geweest. Al met al was het een best leuke en goede wedstrijd voor het publiek. We juichen nog niet te vroeg, maar de verwachtingen beginnen langzaam maar zeker hoger te worden!

Dinsdag speelt SV Marken nog één oefenwedstrijd bij en tegen rkav Volendam za2 om vervolgens zaterdag voor de beker naar Hellas Sport af te reizen. Deze laatste wedstrijd begint om 17.00 uur!!

Opstelling SV Marken: Robert Schouten, Stephan Plat (61. Robin Kaars), Ramon Visser (72. Dominic Zeeman), Patrick Leeflang, Tijs Klaver, Nick Tuijp, Melvin de Groot, Arno Boes, Peter Bakker (72. Michiel Appel), Michiel Appel (46. Sebastiaan Peereboom) en Nahom Araya