• Marken sneeuwt onder bij DVVA

In bijzonder winterse omstandigheden heeft Marken de oefenwedstrijd tegen DVVA uit Amsterdam met 2-0 verloren. Halverwege was het 1-0.
    Op het kunstgrasveld, waar eerder beide tweede elftallen hun oefenwedstrijd speelden, stond een centimeter of 8 aan sneeuw, maar er werd toch gewoon gevoetbald. Dat dit af en toe kolderieke taferelen veroorzaakte zal niemand verbazen. DVVA kwam in het begin op een 1-0 voorsprong. Marken gaf na rust pas aardig tegengas (onder andere werd de lat tweemaal geraakt), maar de goal viel aan de andere kant: 2-0.

Zo heeft het elftal van trainer Keizer toch weer wat speelminuten kunnen maken, al was de veldkwaliteit niet bijzonder. Maar dat zijn we van de ondergesneeuwde velden op ons eigen complex wel gewend zo langzamerhand.

Dinsdag staat om 20:00 uur de cupmatch tegen IJsselmeervogels op het programma. Er staat echter ook weer flink wat sneeuw en kou op het programma, dus het is weer afwachten of de wedstrijd doorgang zal vinden.

Marken:
    Ron Smit, Erik Teerhuis, Stephan Plat, Jeroen Haarsma, Roy Springer, Ramon Visser, René Commandeur, Martijn Slemmer, Kevin Giele, Jeffrey Veerman, Guido Boes, Bart Honingh, Robert Schouten.