• Marken langs Hellas Sport

In de laatste oefenwedstrijd voordat de beker-campagne start, heeft SV Marken vanavond op eigen veld van zondag 2e Klasser Hellas Sport uit Zaandam gewonnen. Onder leiding van scheidsrechter O'Niel uit Amsterdam werd een 1-0 de overwinning behaald.
    De enige goal viel vlak na rust uit een specialiteit van Ramon Visser: van grote afstand verdween de bal in de triangel. In een verder zeer stevige wedstrijd, waar het tempo hoog lag, waren de beste kansen voor Marken. In goals werd dat echter niet uitgedrukt.

Vanwege het feit dat SV Marken niet over een lichtinstallatie beschikt (rondom de vrijwel alle kunstgrasvelden is licht, maar ja...dat kunstgras ligt er nog niet) eindigde de wedstrijd in de schemering. Dat is dan ook de reden dat SV Marken een verzoek in wil dienen om de bekerwedstrijd van volgende week tegen De Zouaven te vervroegen naar 19:00 uur. Zodra dit definitief is leest u dit uiteraard hier. Hou de website dus in de gaten.

Marken:
    Robert Schouten, Patrick Sombroek, Erik Teerhuis, Stephan Plat, Jeroen Haarsma, Bart Honingh, Patrick Leeflang, Rene Commandeur, Ramon Visser, Serdal Suvacki, Jeffrey Veerman, Roy Springer, Guido Boes, Kevin Giele, Sebastiaan Brommersma en Muus Visser.