• Marken hard onderuit

Na een prima voorbereiding werd er uitgekeken naar de hernieuwde kennismaking met de 1e klasse. Marken werd met 5-1 terug naar huis gestuurd.
    De eerste 20 minuten waren voor Marken en dat werd na ruim een kwartier spelen beloond met een goal. Een corner van Ramon Visser kwam via Daan Schüszler en Mick van Moerkerk terug bij Visser. Deze zette de bal voor en met de kop knikte Patrick Leeflang de 0-1 binnen. Op dat moment verdiend! Maar na de plotselinge gelijkmaker in de 25e minuut kantelde de wedstrijd volledig. Het goede voetbal was in geen velden of wegen meer te bekennen. Nog voor de rust werd het met een schitterende goal 2-1 en na de rust kon Geinoord vrij simpel de marge vergroten. Het werd maar liefst 5-1... Een hernieuwde kennismaking die dus hard aankomt in het Marken kamp. Maar er volgen nog 25 wedstrijden dus er is nog niets verloren. Volgende week de derby tegen HBOK dat zeer knap met 3-1 CSW versloeg.

Opstelling Geinoord: Micha Brandsma, Irak Assad (70. Chanan Brandsma), Danny Klinkien, Jan Maarten van Dijk, Jasper Attevelt (63. Niels Maat), Wendl Droefs (72. Evert van Dijk), Habib Mohsinawi, Rory oltshoorn, Daniel Makkee, Nick Marchal en Bram Verbruggen
    Opstelling SV Marken: Patrick Sombroek, Daan Schüszler (60. Erik Teerhuis), Stephan Plat, Jeroen Haarsma, Bart Honingh, Patrick Leeflang, René Commandeur (66. Sebastiaan Brommersma), Ramon Visser (66. Kevin Giele), Serdal Suvakci, Mick van Moerkerk en Jeffrey Veerman
    Scheidsrechter: Tom Koekoek (Almere)
    16. Patrick Leeflang 0-1