• Marken begint 2007 goed!

Het eerste team van SV Marken is goed bezig aan de voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Na vorige week met slechts 3-1 te hebben verloren bij 1e klasser DWS werd zaterdag voor het eerst dit seizoen een oefenwedstrijd gewonnen!
    Een prima eerste helft van Marken tegen de reserves van hoofdklasser Ajax was een basis voor de 3-2 overwinning die er aan het eind op het bord stond. In de zesde minuut kwam Marken "lullig" op voorsprong toen een Ajax verdediger via Tijs Klaver de bal in doel "uitverdedigde". Na zo'n minuut of twintig verdubbelde Stefano Holwijn vanaf de stip de score.
    Na de thee kwam Ajax eerst terug tot 2-1 waarna Holwijn een schitterende 3-1 maakte. Via een strafschop werd het door een look-a-like van Mido 3-2.

Aanstaande dinsdag heeft Marken een generale repetitie als ze tegen hoofdklasser DWV oefenen. Castricum oefent die zelfde avond tegen Vitesse '22. Via een collega van me, speler van Vitesse, zal ik wel horen hoe Castricum er voor staat.

Zaterdag kan ons eerste team alle steun gebruiken in de (bijna) cruciale wedstrijd tegen FC Castricum. Dus kom massaal het eerste supporten naar de tweede overwinning van dit seizoen en een langer verblijf op dit niveau!