• Dubbele cijfers in 'Noord'

Marken heeft dinsdagavond overtuigend de oefenwedstrijd tegen zondag vijfdeklasser De Volewijckers met 1-10 gewonnen. Halverwege was de stand 1-5.
    Voor rust scoorden Guido Boes en Jeffrey Veerman allebei tweemaal en Mick van Moerkerk eenmaal. Na de thee zorgden drie goals van Kevin Giele en een van zowel Serdal Suvakçi als Rene Commandeur voor de dubbele cijfers op het kunstgrasveld. Als Marken iets nauwkeriger was geweest had het eenvoudig een stuk meer goals kunnen maken. Dat was het enige smetje op de wedstrijd tegen de ooit roemruchte vereniging uit Amsterdam Noord.

Zaterdag a.s. wordt de competitie hervat met een thuiswedstrijd tegen VVA '71. In Achterberg pakte Marken in de derde wedstrijd van het seizoen destijds het eerste punt. VVA '71 doet het net als Marken prima in de eerste klasse na de promotie van vorig jaar. Blijven de punten op Marken? Kom het aanschouwen! Om 14:30 uur wordt er afgetrapt.