• Blamage in Wilnis

Tegen SDVB met 8-1 verliezen is natuurlijk niet leuk, maar als excuus kun je dan zeggen dat je tegen een kampioenskandidaat speelt. Als je met 7-1 bij CSW verliest weet ik niet wat je daar over moet zeggen.
    Waar zullen we eens beginnen? Vooraf hebben we het er over gehad dat dit een belangrijke wedstrijd voor Marken zou zijn. Net als alle resterende wedstrijden trouwens. Een overwinning op CSW zou bijna wel noodzakelijk zijn om nog kans te houden om helemaal buiten alle zorgen te kunnen raken. Geen drie punten zou in het beste geval nog een verlenging van het seizoen kunnen worden. Helaas liep het zaterdagmiddag alles behalve zoals we gehoopt hadden. Ik kan hier nu een verslag gaan doen van alles wat fout is gegaan, maar daar zit denk ik niemand op te wachten. Iedereen moet zich na deze blamage toch wel beseffen dat het zo niet verder kan. We hoeven echt niet zomaar te degraderen, maar om dat te voorkomen zal iedereen toch de schouders er onder moeten zetten. Wat dat betreft is het na deze 7-1 ook niet echt heel fijn om volgende week tegen de gedoodverfde kampioen FC Breukelen te moeten. Het zal dan ook zeker een lastige zaterdagmiddag worden, maar met een schuin oog kijken we dan ook al naar het misschien wel cruciale Paasweekend wat daar op volgt. Alles wat volgende week meer dan nul is kun je als bonus rekenen. De dubbel tegen FC Castricum en De Merino's is anders. In dat weekend kunnen we niks winnen, maar alleen verliezen! Persoonlijk kijk ik er ook erg naar uit en denk nog steeds dat wij beter zijn dan een handje vol andere teams. Maar op 11 mei zal de eindrekening echt opgemaakt worden...
    Opstelling CSW: Raymond Dirven, Shane Arana Barrantes, Maikel Pauw (70. Elroy Baas), Mick Stefels, Marlin Bot, Vincent Wens, Sander Kunkeler (69. Arnoud Schonis), Jeroen Westera, Sven van Vuuren (69. Epitace Kraemer), Mitchill de Zwart en Zakaria Issarti
    Opstelling SV Marken: Mike Oudshoorn, Erik Teerhuis, Patrick Onsia, Patrick Leeflang, Roy Springer, René Commandeur, Ramon Visser (72. Sebastiaan Peereboom), Kevin Giele (64. Kay van Rheenen), Muus Visser, Robin Kaars (46. Michel Lion) en Arno Boes
    Scheidsrechter: J. (Jesse) Knetsch (Bussum)