• Bekernederlaag SV Marken

SV Marken heeft het bekertoernooi met een nederlaag afgesloten. Tegen zondageersteklasser FC Uitgeest werd het 0-3.
    Vooraf was al duidelijk dat het lastig zou worden om door te bekeren, aangezien Koninklijke HFC en Ter Leede met 1-1 gelijk speelden. Hierdoor moest SV Marken met vier goals verschil winnen. Dat lukte dus niet, integendeel, in een van SV Marken zijde matige wedstrijd.
    Volgende week begint SV Marken het seizoen 2012-2013 met de thuiswedstrijd tegen De Merino's uit Veenendaal. Ook deze wedstrijd zal op het B-veld gespeeld worden.

Scoreverloop:
    12. 0-1 Ruud Koedijk
    60. 0-2 Ruud Koedijk
    76. 0-3 Pim Molenaar

Opstelling:
    Mike Oudshoorn, Patrick Onsia, Roy Springer, Rene Commandeur (Kevin Giele /46), Ramon Visser, Michel Lion, Martijn Slemmer, Muus Visser, Robin Kaars (Guido Boes /72), Arno Boes (Dominic Zeeman /63), Michiel Appel.
    SV Marken kreeg geen gele of rode kaarten van scheidsrechter Leo van Dokkum uit Castricum.