• Marken verspeeld toernooi winst

Door een nederlaag tegen Stormvogels Telstar in de wedstrijd en een nederlaag in de strafschoppen serie is Marken niet verder gekomen dan de derde plaats op het toernooi. De overwinning ging naar hoofdklasser Katwijk.
    Met een matige vertoning had Marken zijn eerste duel op dit toernooi gewonnen van FC Den Helder en ook de penalty serie zodat we na de eerste speeldag met 4 punten aan kop staan van het toernooi
    Vandaag moest er worden aangetreden tegen de amateurs van Stormvogels Telstar, er werd bij vlagen nog wel redelijk gespeeld maar te vaak was het allemaal net niet en zeker in aanvallend opzicht kwam er weinig uit en zeker van het duo Carlos-Snip. Na de rust leek er iets meer vaart in de wedstrijd te komen door de inbreng van Michael voor Snip en dat resulteerde uiteindelijk in de gelijkmaker. Verder kwam Marken niet en dat mag zeker Carlos zich voor een groot gedeelte aantrekken, hij brengt zeker nog niet wat ervan hem verwacht mag worden. Vlak voor tijd kwam Marken zelfs op achterstand door knullig uitverdedigen kon de bal met een lob in het doel worden gewerkt. Ook de penalty serie werd verloren omdat Paul en Buurs de penalty’s misten en zelfs de vijfde niet eens meer behoefden te worden genomen.
    Opstelling sv Marken: Eelco Zeinstra; George Biswana, Joris Buurs, Paul Michielsen, Michel Karemaker; Arnold Teerhuis (39. Ferry Sarabi), Patrick Zwartjes, Oswald Snip (46. Michael Visser), Nicky Eelhart; Carlos Hasselbaink en Jaap Cornelis Teerhuis
    22. 0-1 Stormvogels Telstar
    30. 0-2 Stormvogels Telstar
    44. 1-2 Oswald Snip