• Marken houdt opnieuw 'de nul'

Ook onze vierde oefenpartner, zondag 2e klasser KGB, heeft geen goal tegen ons kunnen maken. In een zeer matige wedstrijd van Marken zijde werd het dankzij een vrijetrap van Carlos Hasselbaink 1-0.
    Vooral de eerste helft speelde Marken uitermate slap. KGB profiteerde hier echter niet van, want Cornelis Teerhuis kreeg zo goed als niets te doen. Marken kreeg de 'beste' mogelijkheden. Een voorzet van Arnold werd door Gerro voor het doel gekopt waar Jaap net niet lekker onder de bal kon komen en de bal net over het doel kopte. Een drietal corners die Marken kreeg leverden helemaal niets op. Of ze nu van links of rechts kwamen ze werden allemaal ingeleverd.
    Na de rust vloog al snel de vlam in de pan. Maar gelukkig werd een opstootje waar George Biswana bij betrokken was snel gesust. Het voetbal werd er in ieder geval niet beter op. Maar net als vorige week tegen EVC bleef het publiek vertrouwen houden in de ploeg dat er toch opnieuw gescoord zou worden. Na een overtreding op de voor Gerro ingevallen Abdelkrim Yahiaoui mocht Marken op zo'n 20 meter van doel een vrijetrap nemen. Een mooie positie voor Carlos. Nadat Jan Tuijp over de bal was gelopen schoot Carlos Hasselbaink de bal dan ook vrij simpel langs de verbaasde keeper van KGB, 1-0 (77.). Hierna kreeg Marken nog wel een kansje op de 2-0, maar dat zat er vandaag gewoon niet in. Al met al hebben we nu 360 minuten gevoetbald zonder een goal tegen te krijgen. Als we dat de komende drie wedstrijden nog vol kunnen houden dan zijn de ploegen uit de hoofdklasse A bij deze gewaarschuwd!
    Opstelling: Cornelis Teerhuis; George Biswana (56. Dick Zwarthoed), Michel Karemaker (56. Paul Michielsen), Jan Tuijp, Ivo Abels; Stephan Kaay (56. Christiaan Teerhuis), Tom Koning; Arnold Teerhuis, Jaap Cornelis Teerhuis, Gerro Sanders (46. Abdelkrim Yahiaoui) en Carlos Hasselbaink.
    Scheidsrechter: R. Breebaart (Amsterdam)
    77. 1-0 Carlos Hasselbaink