• Woensdag spiegelsessie met KNVB

Zoals jullie misschien weten (of gehoord hebben) hebben we in december en maart sessies gehad met de KNVB en hebben we gepraat over het reilen en zeilen bij SV Marken. Wat gaat goed, wat kan beter, waar zitten de knelpunten?

Woensdag 4 november aanstaande om 20.00 uur vindt de derde spiegelsessie met de KNVB plaats. We discussiƫren dan weer over de toekomst van onze vereniging. Ook gaan we onder andere evalueren wat voor voortgang SV Marken heeft gemaakt in de verschillende werkgroepen die naar aanleiding van de tweede sessie zijn opgezet. Wellicht heb je daar al iets van meegekregen van de werkgroep 'Welkom', ƩƩn van de groepen die uit de spiegelsessie is voortgekomen.
    Omdat het de toekomst van SV Marken betreft en niet alleen het bestuur en de jeugdcommissie aangaat, zien we ook graag leiders/trainers, leden en andere vrijwilligers op deze avond. Ook andere geĆÆnteresseerden die de club een warm hart toedragen zijn van harte welkom.
    We zien je graag aanstaande woensdag 4 november om 20.00 uur in de kantine van SV Marken.