• Markermeertoernooi 2024

Op een (helaas) druilerige zaterdag 30 maart vond het jaarlijkse Markeertoernooi weer plaats.

Dit jaar bleek het bijzonder lastig te worden het toernooi te organiseren. Dit kwam niet door de massaal toegestroomde vrijwilligers (waarvoor de organisatie zeer dankbaar is), maar door het feit dat er een inhaalwedstrijd van Marken 1 gepland stond. Er was met man en macht gewerkt om deze wedstrijd op een andere dag plaats te laten vinden, maar zonder positief resultaat. Hierdoor moest het toernooi rondom de wedstrijd worden gepland, wat veel uitdagingen met zich mee bracht (verkorte wedstrijdjes smiddags, kortere wisselpauzes, parkeerperikelen etc)

Ondanks deze uitdaging -en het erbarmelijke weer - is het toch een mooi toernooi geworden, getuige de enthousiaste complimenten van bezoekende clubs.

De sportieve resultaten en eindklasseringen zijn te vinden in de bijgevoegde screenshots van Tournify.

We willen via deze wijze nogmaals de spelers, trainers, leiders, ouders en bovenal ook de vrijwilligers hartelijk bedanken voor het tot stand brengen -en soepel laten verlopen- van het toernooi. Als het aan ons ligt: tot volgend jaar!

Jeugdcommissie SV Marken