• Even voorstellen: Jeffery Apau

Jeffery Apau is vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van SV Marken JO19. Dit team –dat als SV Marken JO18 onlangs kampioen werd- heeft het afgelopen seizoen niet altijd een vaste trainer gehad, maar werd gedeeltelijk getraind door Martjn van Klaveren en hoofdtrainer Ron van der Velde. Op andere dagen hadden ze echter helemaal geen trainer waarop ze,  gedisciplineerd als ze zijn, zelf een training verzorgden. Al met al geen ideale situatie; voor een jeugdelftal is stabiliteit en duidelijkheid immers zeer belangrijk.

In de zoektocht naar een jeugdtrainer werd Jeffery via een van de bestuursleden van SV Marken benaderd. Jeffery is een jeugdtrainer met enige jaren jeugdtrainerservaring met een breed netwerk binnen de regionale voetballerij. Vorig jaar trainde Jeffery SV Diemen JO17-2, maar was toe aan een nieuwe uitdaging waardoor hij bij meerdere clubs in de belangstelling stond. Apau werd uitgenodigd voor een gesprek bij SV Marken om kennis te maken met de club, het bestuur en uiteraard de spelers de leiders van SV Marken JO19. Dit gesprek verliep goed en er werd afgesproken een proeftraining te doen.

Deze proeftraining – waarbij ouders en andere betrokkenen kwamen kijken - beviel goed voor zowel de spelers als de trainer, waarna duidelijk werd dat Jeffery SV Marken wilde komen versterken. De open sfeer en enthousiaste begroeting en ondersteuning wogen mee in de keuze voor SV Marken.

Jeffery, van harte welkom bij SV Marken, we hopen op een mooie samenwerking de komende periode!

Bestuur SV Marken