• Het had ook op papier gekund...

SV Marken heeft de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen met 0-1 verloren van kampioen DOVO. Er had wel een puntje ingezeten, maar alle acteurs leken deze wedstrijd meer als midzomeravond wedstrijd te beschouwen.
    Halverwege staat het 0-1 voor DOVO. En dat is ook één van de weinige dingen die over de wedstrijd is te vermelden. In de slotfase kreeg Kevin Giele nog een kans op de gelijkmaker, maar hij trof helaas de paal.
    Na de rust gebeurde er wel wat meer. Beide teams kregen mogelijkheden om te scoren. Maar omdat er geen druk meer op de wedstrijd stond bleef de stand ongewijzigd en ging het publiek telleurgesteld over de wedstrijd (van beide kanten) richting een verdiende fles bier!

Opstelling SV Marken: Patrick Sombroek, Erik Teerhuis (67. George Biswana), Stephan Plat, Patrick Leeflang, René Commandeur (67. Guido Boes), Ramon Visser, Serdal Suvakci, Mick van Moerkerk, Roy Springer, Kevin Giele en Muus Visser (67. Sebastiaan Brommersma)
    Opstelling DOVO: Arne Heneweer, Jose Spenrath, Nick Mulder, Wesley Rocourt, Colin Broers, Tommy Gesgarz, Luc Kipmulder, Hendrikus Anton de Koning (75. Danny Kuijer), Daniel Kops (65. Douwe van Dijk), Yannick Cornelisz en Thijs van Tent Beking (82. Stefan van Leeuwen)
    Scheidsrechter: H.A. (Hein André) Zondervan (Marken)
    Score verloop: 35. Yannick Cornelisz 0-1
    Gele kaarten: Erik Teerhuis, Kevin Giele (beiden SV Marken), Colin Broers en Tom Gesgarz (beiden DOVO)

Na afloop kreeg Stephan Plat de waardebon van Café Restaurant de Visscher omdat hij tot "man of the match" werd gekozen.

Bijzonderheden: De wedstrijd stond onder leiding van scheidsrechter Hein André Zondervan. Een geboren en getogen Marker. Hij was ooit reserve doelman van het eerste en heeft als eerste doelman onder de lat gestaan bij Monnickendam. Tot een jaar of 3-4 geleden was hij clubscheidsrechter en heeft zich in korte tijd opgewerkt tot een prima scheids in groep 2.