• Speciale actie voor de jeugd: kaarten FC Volendam - PSV

Beste Jeugdleden,

FC Volendam speelt donderdag 26 oktober 2017 om 18:30 tegen het "grote" PSV. Dit zou wel eens een hele mooie dag kunnen worden voor "het andere oranje". Een supportersschare van SV Marken mag hierbij natuurlijk niet ontbreken. Daarom hebben wij een mooie deal ontvangen van FC Volendam speciaal voor voetbalverenigingen uit de buurt.

De deal bestaat uit 80 jeugdkaarten:

- 40 kaarten voor pupillen (t/m onder de 13) tegen een prijs van €0,00 per kaart
    - 40 kaarten voor junioren (boven de 13) tegen een prijs van € 2,50 per kaart
    - Kaarten voor de begeleiding zijn € 7,50 per kaart

Bij voldoende interesse kunnen wij van deze deal gebruik maken dus schrijf snel in! Wij hangen in de kantine een inschrijfformulier op (op het bord bij de Commissiekamer). Houd dit dus in de gaten en let op inschrijving op het juiste formulier (pupillen of junioren).

Kaarten worden verdeeld o.b.v. volgorde van inschrijving en voor de eerste 80 kaarten geldt Vol=Vol.

Bij voldoende animo zullen wij ook een reserve lijst ophangen en gaan ook voor deze groep in gesprek met de FC (wie weet is er nog wat mogelijk maar geen garanties).

Met vriendelijke groet,
    Jeugdcommissie SV Marken