• Kampioenschap Meiden MC1

Maandag 23 mei 2016,
    Na een lang seizoen is dan vandaag de dag voor de  laatste, beslissende, competitie  wedstrijd. Afgelopen vrijdag hadden we een hele goede stap gezet richting het mogelijke kampioenschap door verdiend met 2-8 bij de Wherevogels te winnen.
    Dit seizoen was er voor de meiden, naast Simon, een nieuwe  trainster bijgekomen. Vanwege het stoppen van Bianca, nam Selina de openstaande vacature over. Zij kon, met haar kwaliteiten, de meiden nog verder brengen in hun ontwikkelingen. De trainingsopkomst was altijd hoog en we hebben heel weinig ( spier) blessures gehad. Hopelijk kunnen we dit het komende seizoen ook volhouden!
    De meiden zijn ook dit jaar als team, en individueel, flink gegroeid. Het voetbal en dan ook met name het samenspel is in grote delen van het seizoen van een hoog niveau geweest. Op momenten dat  het wel eens wat minder oogde, was met name de concentratie de oorzaak. Een mooi voorbeeld van de progressie waren de wedstrijden  tegen EVC.  Die wij zowel in de najaars -, als in de voorjaarscompetitie speelde.  Waren we in de najaars competitie nog een middenmoter  op redelijke afstand van EVC, gingen we in de voorjaars competitie tot de laatste  wedstrijden gelijk op. Het onderlinge resultaat was 1 gewonnen en 1 gelijk. Deze wedstrijden waren ontzettend spannend!
    Dat we ook wel eens iets minder speelde kwam goed tot uiting in de uitwedstrijd tegen Kadoelen. Deze verloren we, vanwege slecht voetbal, volkomen terecht. Maar dat gebeurt alle  grote teams wel eens een keer.;-)
    Maandagavond 23 mei 19:00..Marken??,het A veld??
    De laatste competitie wedstrijd van het seizoen. Thuis tegen WSV 30. Een wedstrijdverslag is niet nodig. Ook de laatste wedstrijd werd in 3 punten omgezet. Dit betekend dat de MC1 kampioen is!!
    Nu is het tijd voor alle meiden, trainers/coaches en familie  om feest te vieren! Dik verdiend is het kampioenschap meiden!  Namens 2 trotse trainers: Van Harte Gefeliciteerd!

Selina en Simon
    Trainers/leiders SV Marken MC1