• AFC’34 2 - SV Marken 3 7-0

23-04-2016 Aanvang 14:30
    Spelers: Uithuisje, D Boes (speler-coach), M Boes, Della Guardia, Groot, Moenis, Roos, Visser, N Roos (gastspeler), D Springer (gastspeler), M Springer (Gastspeler), P Zeeman (gastspeler).
    Ondanks de versterking vanuit de B-selectie werd Marken 3 vandaag op sportief gebied volledig afgeslacht. De thuiswedstrijd werd al met grote cijfers verloren door Marken en het was dit keer in Alkmaar niet anders. Met maar liefst 7-0 keerden de Beren weer huiswaarts. Het is te hopen dat AFC promoveert na dit seizoen, want zij zijn eigenlijk een maatje te groot voor deze competitie. Vandaag moet door Marken maar snel vergeten worden. Uw Reporter wil aan deze wedstrijd liever geen verdere woorden vuil maken met het risico de lezer verder deprimeren en laat het bij deze dan ook hierbij.
    Volgende week vindt de laatste competitiewedstrijd van het seizoen plaats. Deze zal worden gespeeld in Andijk.
    Uw Reporter