• Geslaagde filmopnames promotiefilm Welpenvoetbal

Woensdagmiddag 23 maart kleurde het complex van SV Marken oranje. De hoofdsponsor van de KNVB, ING, kwam samen met de KNVB naar SV Marken om opnames te maken voor een promotiefilm voor het Welpenvoetbal in Nederland. Voor deze opnames werd het complex van SV Marken volledig omgetoverd in ING stijl. De boarding van het A-veld werd aangekleed met doeken van ING en er werd een oranje ING poort geplaatst.

Voor de opnames waren minimaal zestig kinderen nodig. Daarom zijn alle kinderen van groep 1 t/m 6 opgeroepen om mee te doen, ook als ze geen lid van SV Marken waren. Gelukkig hebben veel kinderen aan deze oproep gehoor gegeven.

Ook Juliana was voor deze gelegenheid uitgenodigd. Onder begeleiding van Juliana en de ING leeuw kwamen de kinderen in een heuse oranjemars het complex van de vereniging op. Bekijk hier een deel van de oranjemars.

Na de oranjemars konden de kinderen aan acht verschillende oefeningen mee doen. Tijdens deze oefeningen werden zij gefilmd door de filmcrew.

De kinderen werden begeleid door de jeugdtrainers van SV Marken. Speciale gast bij de begeleiding was Kelly Zeeman, voetbalster bij Ajax en het Nederlands vrouwenelftal.

Na afloop kregen de kinderen een goodiebag mee naar huis.

"Een geslaagde middag en goede promotie voor het mini-pupillenvoetbal en onze club", aldus voorzitter Jan Peereboom.

Hierbij willen we graag al onze vrijwilligers bedanken die aan deze dag hebben meegewerkt. Ook dank aan Juliana voor de muzikale invulling. Speciale dank aan KNVB en ING dat onze vereniging het decor mocht zijn voor de filmopnames.