• Ga jij ook mee?

SV Marken bestaat dit jaar 70 jaar en dat willen we met jullie vieren. Van FC Volendam hebben wij een mooi verjaardagscadeau gekregen. FC Volendam nodigt ons uit om tegen een lage entreeprijs een wedstrijd te bezoeken. Dit geldt voor een ieder die lid, medewerker, vrijwilliger of familie van onze leden is. Kortom, heel Marken is welkom!

Op zondag 6 maart speelt FC Volendam een thuiswedstrijd tegen MVV om 14.30 uur. Bij voldoende aanmeldingen is de prijs voor deze wedstrijd voor leden van SV Marken € 2,50 en voor niet-leden € 5,00.

Jullie kunnen je aanmelden (liefst per team) door een mail te sturen naar: bestuur@svmarken.nl

Om zo snel mogelijk een beeld te krijgen van hoeveel mensen er naar de wedstrijd willen, het verzoek om vóór woensdag 10 februari aan te melden. Bij voldoende aanmeldingen willen wij als bestuur in overleg gaan met de Marken Express om eventueel een overtocht te regelen. Of dit mogelijk is en wat de prijs hiervoor dan zal zijn, is nog niet duidelijk.

Dus, als je interesse hebt om mee te gaan, laat het spoedig weten.