• Slechte wedstrijd, maar wel de punten!

Zaterdag heeft het eerste elftal van SV Marken opnieuw drie punten aan het totaal toegevoegd. In een bar slechte wedstrijd bleek Marken over de langste adem te beschikken.
    Aangezien ik amper vijf uur in het land was, blijft het dit keer bij een uitermate kort verslag. Tijdens de eerste helft viel ik namelijk zelfs echt bijna in slaap tegen een vlaggenmast....

Op dat moment stond ZCFC al wel met 1-0 voor dankzij een goal van Mulder in de 13e minuut. Tot de rust kreeg ZCFC nog enkele mogelijkheden om op 2-0 of 3-0 te komen, maar dat verzuimden ze.
    Na de rust zagen we een ander ZCFC en een ander Marken. De thuisploeg leek op en het was wachten wanneer Marken er van zou gaan profiteren. Dat duurde nog geen kwartier. Michiel Appel speelde zich goed vrij en schoot vanuit een moeilijke hoek de bal langs de doelman: 1-1. Toen amper een kwartier later Matthijs Kaars van net over de middenlijn de 1-2 maakte leek de wedstrijd beslist. Echter Marken verzuimde vervolgens de wedstrijd op slot te gooien, maar ZCFC kon er weinig meer tegenover zetten. En zo ging Marken met de drie punten naar huis. Over drie weken komt DVVA op bezoek.