• Flinke zeperd SV Marken 1 bij Ajax

SV Marken heeft een zware nederlaag geleden tegen koploper Ajax. Op de Toekomst bleef de teller steken op 8-0, na een 3-0 ruststand.
    Over de wedstrijd kunnen we kort zijn: Ajax was een paar maatjes te groot, hoewel de uitslag wel iets kleiner had gekund.
    Doordat concurrenten De Merino's en SV Lelystad'67 ook verloren veranderde er niets in de stand. Enig nadeel is het doelsaldo, dat door deze zware nederlaag in het nadeel van SV Marken is.

Volgende week is de laatste wedstrijd in de reguliere competitie, thuis tegen DVVA.
    Komt allen om de ploeg te steunen in de strijd om een meer dan broodnodige overwinning!

SV Marken:
    Robert Schouten, Erik Teerhuis, Stephan Plat, Patrick Leeflang, Dominic Zeeman, Daan Schüszler (64/ George Biswana), Muus Visser, Ramon Visser, Leon Spoorenberg (64/ Guido Boes), Mick van Moerkerk, Jeffrey Veerman.