• Telleurstellend resultaat tegen Beursbengels

Woensdag vlogen de vonken er nog van af, maar zaterdag was het tegen De Beursbengels niet best. De ploeg uit Amstelveen ging dan ook dik verdiend met een 0-3 overwinning naar huis.
    SV Marken kwam in de gehele eerste helft maar zelden over de middenlijn met spaarzame counters zonder gevaar. De gasten uit Amstelveen dicteerden het spel en kwamen in de 28ste minuut dan ook terecht op voorsprong 0-1. Binnen het kwartier lag ook de tweede en derde in het netje met name door het matige verdedigen en ook omdat de bal geen moment voorin bleef. De wedstrijd leek hiermee gespeeld.
    Binnen zes minuten spelen na de rust kreeg Marken twee redelijke kansen waarbij een schot van Evans op de lijn werd gekeerd. De Beursbengels geloofde het verder wel en Marken ontbrak het aan energie om de wedstrijd nog een beter aanzien te geven. De zware door de weekse wedstrijd en vele trainingen mag als excuus gelden.

Opstelling SV Marken: Jan Evenboer, Tijs Klaver, Michael Visser, Pieter de Groot, Dennis Visser, Matthijs Kaars, Evans Koomson, Niels Rietvelt (71. René Commandeur), Michiel Appel, Remco Roos (46. Sander Kammerer) en Ronald van Altena
    Scheidsrechter: R. Westland (Zwaag)
    28. 0-1 nr. 6 BB
    37. 0-2 nr. 11 BB