• Onverwacht resultaat tegen Beursbengels

Hij had zich "onsterfelijk" kunnen maken, maar in de laatste seconde van de wedstrijd verzuimde Sander Kammerer de voorzet van Evans Koomson achter de Beursbengels keeper te werken.
    Met drie spelers van de B-selectie in de basis (Dennis, Pieter en Sander) startte Marken tegen het toch wel sterker geachte Beursbengels. Maar al snel bleek dat het krachtverschil helemaal niet zo groot was. Bij Marken liep het nog niet helemaal geolied, maar voldoende om het toch wat tegenvallende Beursbengels bij te houden. Mede dankzij de uitstekend keepende Jan Evenboer bleef bij Beursbengels de teller op nul steken. Maar Marken niet! Een voorzet van de juist van vakantie gekomen Martin Tol kwam bij Evans Koomson die de bal voor het intikken had. Op randje buitenspel schoot hij echter tegen de keeper. Maar in de rebound was het de oplettende Ronald van Altena die de bal alsnog tegen de netten schoot. Kort voor rust werd het daarmee 0-1.
    Met deze onverwachte voorsprong voor Marken gingen beide teams aan de thee.
    Na ongeveer een kwartier spelen kwam Beursbengels langszij. De derde van drie kansen was raak, al ging daar wel een fout van de Marken verdediging aan vooraf. Mo Belhadj schoot de bal langs de ditmaal kansloze Evenboer. En deze stand stond om vijf uur nog steeds op de borden. Al had Sander Kammerer de verassing nog groter kunnen maken door in de laatste seconde de bal tussen de palen te schieten in plaats van over.

Opstelling SV Marken: Jan Evenboer, Dennis Visser (68. René Commandeur), Michael Visser, Pieter de Groot, Bart Honingh, Matthijs Kaars, Evans Koomson, Roy Springer, Ronald van Altena (46. Eric Stoker), Martin Tol (74. Remco Roos) en Sander Kammerer
    Scheidsrechter: ?
    43. 0-1 Ronald van Altena
    61. 1-1 Mo Belhadj

Bijzonderheden: De wedstrijd begon een half uur later omdat de door de KNVB aangestelde scheidsrechter Th. Blommensteijn op vakantie bleek te zijn.