• Geslaagde sponsordag

Zaterdag 12 december was SV Marken gastheer voor onze zeer belangrijke sponsors. Vanaf 13.00 uur werden de sponsors ontvangen, waarna ze om 13.30 uur werden meegenomen naar kleedkamer 5. Hier informeerde onze hoofdtrainer, Martin Boes, de sponsors over de te volgen tactiek voor de wedstrijd van ons eerste elftal tegen EVC. Zo kregen ze te horen welke opdrachten bepaalde spelers meekregen. Ook konden de sponsors nog enkele vragen stellen aan de hoofdtrainer.

Na de tactiekbespreking met de hoofdtrainer konden de sponsors in de bestuurskamer genieten van een kopje koffie met gebak. Ook volgde er nog een kort voorstelrondje zodat iedere sponsor de gelegenheid kreeg om te vertellen wie hij is en wat hij doet.

Om half 3 was het tijd om de wedstrijd te bekijken. En met een mooie 1-0 voorsprong gingen we de rust in en konden de sponsors een borreltje drinken in de bestuurskamer. Na een kwartiertje rust was het tijd voor de tweede helft en dat bleek tot aan de laatste minuut een spannende helft. Marken sleepte gelukkig een overwinning uit het vuur.

Na afloop van de wedstrijd werden de sponsors weer uitgenodigd in de bestuurskamer waarna ze naar de kleedkamer werden geleid voor de nabespreking met de hoofdtrainer. Ook werd er gestemd over de man of the match. Uiteindelijk is Erik Teerhuis door de sponsors gekozen tot man of the match.
    Hierna konden de sponsors nog even nagenieten in de kantine voor de derde helft en het rad van avontuur.

Voor SV Marken een zeer geslaagde dag. Wij willen de aanwezige sponsors bedanken voor hun komst en hopen hen op de volgende sponsordag weer te mogen ontmoeten.