• Minipupillen vermaken winkelend publiek Deen Marken

Vrijdagmiddag 9 oktober waren 14 minipupillen van SV Marken aanwezig bij Deen om aan het winkelend publiek hun voetbalkunsten te laten zien. De minipupillen, een grote groep kinderen van 5 en 6 jaar (en ook enkele van 4 jaar), zijn april dit jaar gestart met trainen. Onder leiding van de trainer PC Schipper lieten ze vrijdagmiddag dan ook met veel enthousiasme zien wat ze tot nu toe allemaal al hebben geleerd.

De kinderen werden in groepjes van 4 verdeeld, waarna elk groepje twee wedstrijdjes speelde. Zo vermaakten de minipupillen het winkelende publiek in het kader van de Deen Jeugd Sponsor Actie. En ook de minipupillen werden vermaakt, want na de wedstrijdjes mochten ze nog penalty??s nemen. En dat was niet zomaar wat; de bedrijfsleider van Deen Marken stond in doel, de heer van Lopik. Het bleek toch nog een hele klus om te scoren tegen Deen. Laten we hopen dat we met de munten uiteindelijk wel goed scoren bij Deen?? Maar lang hoefde er niet getreurd te worden, want de bedrijfsleider had nog wat lekkers voor de kinderen. Een pakje drinken en wat snoep, dat gaat er wel in na dat voetballen. Ook had de bedrijfsleider nog iets voor de vereniging. Drie grote tassen van Deen voor de tenues en wat kampioenskoeken. Waarvoor hartelijk dank.

Het was een leuke middag bij Deen en het weer liet ons ook niet in de steek. Laat u ons ook niet in de steek? Doneer uw munten dan aan SV Marken. Onze dank is groot! Volgende week is de laatste week dat u nog munten kunt doneren.