• Winst en "de nul"

De eerste wedstrijd op het eigen gemeentelijke sportcomplex tegen zondag 4e klasser FC Purmerend is in een 3-0 overwinning geƫindigd.

Na de vijf tegengoals van zaterdag, al was het tegen een hoofdklasser, was het dinsdag avond wel lekker om geen goals tegen te krijgen. Al moet gezegd worden dat FC Purmerend alles behalve dan met scherp schoot. Maar dit doet niets af aan de overwinning van Marken. Zo had Marken er ook nog wel meer kunnen maken en deed dat ook zelfs. Zeker Ć©Ć©n van de twee afgekeurde goals van Peter Bakker was gewoon een glaszuivere goal. Maar goed we zijn lekker bezig in ieder geval. Zaterdag komen onze Engelse vrienden uit Londen op bezoek, Westhamians FC. We nemen het op tegen hun beloften team (O21). Aanvang van de wedstrijd is uiteraard gewoon 14.30 uur.
    Het scoreverloop:
    22. Sebastiaan Peereboom 1-0
    45. Eigen goal 2-0
    66. Michiel Appel 3-0
    Marken begon met de volgende basis: Robert Schouten, Dominic Zeeman, Stephan Plat, Ramon Visser, Roy Springer, Sebastiaan Peereboom, Samir Moustafa, Tijs Klaver, Peter Bakker, Arno Boes en Kevin Giele Na de rust kwamen de reserves ook in het veld: Michiel Appel, Erik Teerhuis, Melvin de Groot en RenƩ Commandeur