• SV Marken officieel ticketing partner van FC Volendam

SV Marken en FC Volendam zijn een samenwerking aangegaan. SV Marken is nu officieel ticketing partner van ‘’Het Andere Oranje’’.

Support FC Volendam en verdien geld voor SV Marken

Bezoek jij een thuiswedstrijd van FC Volendam in het KRAS Stadion? Dan verdient SV Marken er direct aan!

Hoe werkt het?

Via http://fcvolendam.boostyourclub.nl/ of de button op de homepagina, kun je online kaarten kopen voor alle thuiswedstrijden van FC Volendam. Koop via de clubpagina van SV Marken jouw toegangskaart en automatisch gaat er een bedrag naar SV Marken.

Op dit moment bestel je de kaarten online en kun je deze afhalen bij de administratie onder de hoofdtribune (Dr. Duin-Tribune). In de nabije toekomst zal de overgang naar online ticketing plaatsvinden en ontvang je de e-ticket in je mail. Van deze overgang merk je niks!

Om hoeveel geld gaat het?

• Wedstrijdkaart jeugd t/m 12 jaar: € 0,50 CASHBACK naar SV Marken

• Wedstrijdkaart jeugd 13 t/m 18 jaar: € 0,75 CASHBACK naar SV Marken

• Wedstrijdkaart volwassenen: € 2,50 CASHBACK naar SV Marken

• Seizoenkaart (jeugd en volwassenen): € 15,- CASHBACK naar SV Marken

Wat doet SV Marken met de opbrengst?

Het doel voor de actie is de aanschaf van nieuwe pupillen doelen voor de jeugd. Op dit moment zijn er een paar doelen stuk gegaan en willen we hier graag nieuwe pupillen doelen voor aanschaffen. We willen de jeugd dus aanmoedigen om veel wedstrijden van FC Volendam te gaan bezoeken zodat we het doel snel kunnen realiseren.

Koop dus snel je kaarten voor de thuiswedstrijden van FC Volendam!